Įsigijus automobilį laukia ne tik išlaidos draudimui ir kurui. Anksčiau ar vėliau automobilio savininkui tenka atvykti ir į autoservisą, o ypač – jei automobilis jau nebe pirmos jaunystės. Serviso paslaugų prireikia ir siekiant įsitikinti, kad važinėjate techniškai tvarkingu automobiliu – juk nenorite automobilio remontui vėliau išleisti dar daugiau? Vis dėlto nors automobilių servisų gausa skųstis negalima, patikimą autoservisą išsirinkti ne visada paprasta, tuo labiau, kad dauguma iš jų klientų trūkumu nesiskundžia ir eilėje tenka laukti ne vieną ar dvi dienas, o kartais - ir savaitę. Ir visgi, kaip augant tiek servisų teikiamų paslaugų kokybei, tiek klientų poreikiams, rasti aukso vidurį – geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantį autoservisą? Ar visi jie yra patikimi? Geriservisai.lt patarimai, padėsiantys įvertintini automobilių serviso patikimumą, pasirinkti geriausią bei nelikti nusivylusiam.

 

Vokietijoje atliktos apklausos parodė, kad net 84 proc. automobilių servisų klientų darbų kokybę ir serviso patikimumą vertina kaip labai svarbius kriterijus renkantis automobilio servisą. Beveik tiek pat vartotojų – 83 proc. – įvardija, kad svarbus yra pasitikėjimas, jog darbai bus atlikti teisingai bei už darbus bus išrašyta adekvati sąskaita.

 

Pasirodo, kad servisų klientams sąžiningas ir kokybiškas darbas bei serviso elgesys su klientu netgi yra svarbesni nei sutartų automobilio remonto terminų laikymasis bei gebėjimas atlikti darbus greitai. Žurnalo „AUTO BILD“ ir statistikos portalo „Statista“ vykdytos 1000 geriausių Vokietijos automobilių servisų atrankos metu atlikus vartotojų apklausą taip pat buvo išsiaiškinta, kad dauguma klientų prioritetą teikia servisų teikiamų paslaugų kokybei, profesionaliam aptarnavimui bei sąžiningai paskaičiuotai remonto darbų kainai. Pasirodo, kad servisų klientams sąžiningas ir kokybiškas darbas bei serviso elgesys su klientu netgi yra svarbesni nei sutartų automobilio remonto terminų laikymasis bei gebėjimas atlikti darbus greitai.

 

Akivaizdu, kad augant gyventojų pajamoms, didėjant gyventojų perkamajai galiai, jie gali ir daugiau pinigų išleisti automobilių remontui bei rečiau ieško, kur tą padaryti pigiau. Kita verta, visada verta prisiminti ir posakį – taupus moka du kartus. Atitinkamai augant automobilių savininkų poreikiams bei prioritetą teikiant kokybei, pasitempti turi autoservisai, kurie turi turėti ne tik naujausius automobilių remonto prietaisus, įrangą, bet ir kvalifikuotus automobilių remonto specialistus (automechanikus), apmokytus naudotis naujausiomis technologijomis bei mokančius bendrauti su klientais. Klientų aptarnavimo kultūra toli gražu nebėra paskutinėje vietoje. Taigi jei klientas yra patenkintas ir užtikrintas darbo kokybe, tai sustiprina jo pasitikėjimą, pasitenkinimą ir atsidavimą autoservisui. Tokiu atveju tikėtina, kad jis į jį grįš.

 

O kaip pačiam vairuotojui atskirti, ar autoservisas patikimas ir teikia kokybiškas automobilių remonto paslaugas? Siekiant tai išsiaiškinti, dažnas iš mūsų pirmiausiai klausia ir bando gauti informacijos iš pažįstamų ir draugų, teiraujasi, kur šie remontuoja savo automobilius. Bet net ir gavę rekomendaciją, Jūs vis tiek turėtumėte atidžiai įvertinti automobilių servisą tam, kad įsitikintumėte, jog gauta rekomendaciją tikrai verta pasinaudoti. Taigi keletas dalykų, kurie Jums padės įvertinti, ar autoservisas yra patikimas:

 

  • Puikus klientų aptarnavimas

Kaip atsiliepė į Jūsų telefono skambutį, kai Jus aptarnavo Jums atvykus į servisą – tai leidžia nemažai spręsti ir apie bendrą autoserviso darbo politiką. Patikimi ir geriausi servisai aptarnavimą akcentuoja kaip savo verslo politiką, jie žino, kad patenkinti klientai yra raktas į jų verslo sėkmę bei augimą, atveda naujų klientų bei užtikrina, jog jų paslaugos bus rekomenduojamos ir kitiems.

 

  • Išankstinė darbų sąmata

Patikimas autoservisas visada Jums paskaičiuos remonto darbų kainą dar prieš pradedant darbus ir pateiks Jums išsamią išlaidų sąmatą baigdamas automobilio remontą. Jei autoservisas nesiryžta Jums raštu pateikti kainų ir jas konkrečiai įvardyti, tai ženklas, kad servisas nuo Jūsų kažką galimai slepia.

 

  • Garantija

Paprastai patikimas autoservisas suteikia garantiją savo atliktiems darbams. Jei servisas vengia ar nenori suteikti net minimalios garantijos, reiškia jis bijo prisiimti atsakomybę dėl galimų savo klaidų ir nėra suinteresuotas savo darbo kontrole.

 

  • Klientų skundai

Atlikę paiešką internete, greitai galite rasti ir patikrinti atsiliepimus apie autoservisą. Jei neigiamų atsiliepimų yra vienas iš dešimties, greičiausiai su servisu viskas yra gerai, tačiau jei tik vienas iš dešimties yra teigiamų, greičiausiai tai yra tendencija ir iš klaidų autoservisas nepasimoko arba jiems yra tiesiog tas pats, kas ką mano. Tačiau jei servisas propaguoja tokį požiūrį, galbūt jis taip pat žiūri ir į savo teikiamų paslaugų kokybę bei prioritetą teikia kiekybei?

 

  • Serviso švara

Žinoma, nereikia tikėtis, kad automobilių remonto dirbtuvės bus švarios ir tvarkingos dėl remonto darbu metu iš įvairių automobilių dalių ištekančios alyvos ir kitų nešvarių medžiagų, su kuriomis dirba mechanikai. Vis dėlto, jei servise nėra kur koją pastatyti ir viskas garaže sumesta ar sudėta bet kaip ir bet kur, tai ženklas, kad su darbo organizavimu nėra viskas gerai. Jei patalpa, kur esate priimamas atrodo nevalyta metų metus, o joje mėtosi netgi automobilių detalės, asmeniui, kuriam priklauso autoservisas, visiškai nerūpi jo reputacija.

 

  • Gamintojo sertifikavimas

Nesvarbu, ar reikia remontuoti stabdžius, ar variklį, faktiškai visada galite tikėtis, jog gausite geresnę paslaugą iš to serviso, kurį sertifikavo automobilio gamintojas. Paprastai tokie servisai turi dirbti pagal griežtas gamintojo nustatytas taisykles, taip pat elgesio kodeksus.

 

 

Atsižvelgę į šiuos kriterijus bei pasirinkę patikimą autoservisą tikrai sutaupysite daug laiko, nervų ir pinigų, o ypač jei automobilį remontuojate pirmą kartą.