Atsiliepimai apie MB Autopaslaugos
Suteikiamos garantijos
Detalėms
Visiems darbams
Visos teikiamos paslaugos
- raide pažymėtos paslaugos, kuriuose specializuojasi autoservisas.
Išmetimo sistemos remontas
Ratų remontas
Stabdžių sistemos remontas
- Stabdžių sistemos patikra/diagnostika
- Stabdžių trinkelių/kaladėlių keitimas
- Stabdžių diskų/būgnų keitimas
- Stabdžių diskų/būgnų tekinimas
- Stabdžių žarnelių/vamzdelių keitimas
- Stabdžių apkabų (suportų) keitimas/remontas
- Stabdžių efektyvumo tikrinimas stabdžių stendu
- Stovėjimo stabdžio patikra/remontas
- Elektrinių stabdžių suportų patikra/remontas
- Stabdžių skysčio keitimas
- Pagrindinio stabdžių cilindro keitimas
- Stabdžių stiprintuvo keitimas
Paruošimas techninei apžiūrai
Remontuojami automobiliai
- raide pažymėti automobiliai, kurių remonte specializuojasi autoservisas.
Remontuojame visas markes
Atsiskaitymo būdai
Grynaisiais pinigais
Kita
Nemokama konsultacija
Ilgai ir gražiai bendravome, kažkur nuo 2020. Sudarė labai malonų pirmą įspūdį - mandagių, išmanančių savo darbą ir protingas kainas siūlančių profesionalų, kurie neapsiima, ko negali sutvarkyti. Tai kėlė pasitikėjimą, tad nusprendžiau darbuotojų nekamantinėt dėl smulkmenų ir automobilį patikėt jų rankoms. Keletą kartų laikui bėgant teko vežti dėl sudėtingesnių elektronikos problemų, po kurių automobilį pasiėmęs nustebau, jog atsirado papildoma, apie kurią buvau niekieno neinformuotas. Kadangi skubėjau į darbą, nebegalėjau palikti automobilio servisui ir teko su įkyriai pypsinčia mašina važinėti visą savaitgalį. Atvežus automobilį po jo, problemą Andrius išsprendė per keletą minučių, nors prieš tai buvo aiškinta, kad sistema neleidžia. Kyla retorinis klausimas, tai kiek kartų visgi buvo bandyta spręsti, kol buvo ši problema numesta į šalį. Kita komunikacijos kliurka, jau vėliau, kitąkart tvarkius ir atsiimant automobilį nebuvau informuotas, jog durų spyna, dėl kurios vežiau tvarkymui, pradėjo užsikirtinėti užrakinus automobilį, o atrakinus, iš išorės atsidaro tik pirma patraukus rankeną iš vidaus...na, čia dar galima suprasti, bandė sutepti, pigiau sutvarkyti - afdrug bus išvengta spynos keitimo. Bet visko viršūnė buvo, kai tik atsiėmęs automobilį po serviso, išgirdau kažkokį traškėjimą važiuoklės gale. Buvo spėjimų, gal susiję su amortizatoriumi. Nuvežus į servisą vėl, buvo pakeistos stabilizatoriaus traukės. Garsas liko, tad sutarėm spręsti vėliau, po Kalėdų ir Naujųjų. Per tą laikotarpį nusprendžiau pabandyti nuvežti į kaimynystėje esantį specializuotą Volvo ir SAAB automobilių servisą. Ten buvau informuotas apie, darbuotojų spėjimu, Užupio Serviso meistrų dėl neišmanymo padarytą žalą: kreivai įsuktas reduktoriaus varžtas, dėl neteisingo sumontavimo tik nuleidus automobilį nuo keltuvo lūžusios (kątik keistos!) stabilizatoriaus traukės, iki galo nepriveržtas radiatoriaus fenas. Teko sumokėti didžiulę sumą už šios žalos likvidavimą, viena laimė, jog meistrams pavyko tą varžtą išsukti, kitu atveju būtų tekę keisti visą reduktorių. Taigi mano rekomendacija, padangas pasikeist ar pradurtą suremontuot gal ir galit jiems patikėt, bet sudėtingesnius darbus siūlau palikti profesionalams, nebent norit būti tas "skūpas, kuris moka du kartus". Kitaip tariant, žinutė Užupio servisui: Kam apsiimti, ko neišmanot? Labai pikta ir liūdna. Tikiuosi išvadas pasidarysit, nes praradot daugkartinį klientą.
Ilgai ir gražiai bendravome, kažkur nuo 2020. Sudarė labai malonų pirmą įspūdį - mandagių, išmanančių savo darbą ir protingas kainas siūlančių profesionalų, kurie neapsiima, ko negali sutvarkyti. Tai kėlė pasitikėjimą, tad nusprendžiau darbuotojų nekamantinėt dėl smulkmenų ir automobilį patikėt jų rankoms. Keletą kartų laikui bėgant teko vežti dėl sudėtingesnių elektronikos problemų, po kurių automobilį pasiėmęs nustebau, jog atsirado papildoma, apie kurią buvau niekieno neinformuotas. Kadangi skubėjau į darbą, nebegalėjau palikti automobilio servisui ir teko su įkyriai pypsinčia mašina važinėti visą savaitgalį. Atvežus automobilį po jo, problemą Andrius išsprendė per keletą minučių, nors prieš tai buvo aiškinta, kad sistema neleidžia. Kyla retorinis klausimas, tai kiek kartų visgi buvo bandyta spręsti, kol buvo ši problema numesta į šalį. Kita komunikacijos kliurka, jau vėliau, kitąkart tvarkius ir atsiimant automobilį nebuvau informuotas, jog durų spyna, dėl kurios vežiau tvarkymui, pradėjo užsikirtinėti užrakinus automobilį, o atrakinus, iš išorės atsidaro tik pirma patraukus rankeną iš vidaus...na, čia dar galima suprasti, bandė sutepti, pigiau sutvarkyti - afdrug bus išvengta spynos keitimo. Bet visko viršūnė buvo, kai tik atsiėmęs automobilį po serviso, išgirdau kažkokį traškėjimą važiuoklės gale. Buvo spėjimų, gal susiję su amortizatoriumi. Nuvežus į servisą vėl, buvo pakeistos stabilizatoriaus traukės. Garsas liko, tad sutarėm spręsti vėliau, po Kalėdų ir Naujųjų. Per tą laikotarpį nusprendžiau pabandyti nuvežti į kaimynystėje esantį specializuotą Volvo ir SAAB automobilių servisą. Ten buvau informuotas apie, darbuotojų spėjimu, Užupio Serviso meistrų dėl neišmanymo padarytą žalą: kreivai įsuktas reduktoriaus varžtas, dėl neteisingo sumontavimo tik nuleidus automobilį nuo keltuvo lūžusios (kątik keistos!) stabilizatoriaus traukės, iki galo nepriveržtas radiatoriaus fenas. Teko sumokėti didžiulę sumą už šios žalos likvidavimą, viena laimė, jog meistrams pavyko tą varžtą išsukti, kitu atveju būtų tekę keisti visą reduktorių. Taigi mano rekomendacija, padangas pasikeist ar pradurtą suremontuot gal ir galit jiems patikėt, bet sudėtingesnius darbus siūlau palikti profesionalams, nebent norit būti tas "skūpas, kuris moka du kartus". Kitaip tariant, žinutė Užupio servisui: Kam apsiimti, ko neišmanot? Labai pikta ir liūdna. Tikiuosi išvadas pasidarysit, nes praradot daugkartinį klientą.